Amb data 17 de febrer de 2025 ha sortit publicada al DOCG núm. 9352 la Resolució JUS/369/2025, de 4 de febrer, per la qual es convoquen les proves per obtenir el títol de gestor administratiu.
El termini de presentació de sol·licituds i de la documentació finalitza el 17 d’abril de 2025.
Presentació:
- Les persones que vulguin concórrer a la present convocatòria de proves han de presentar la corresponent sol·licitud de participació, preferentment pel canal telemàtic, mitjançant una petició genèrica adreçada a la Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica disponible a l’apartat Tràmits gencat. Es considera data vàlida, a l’efecte de còmput de terminis, la d’entrada al Registre electrònic.
- Juntament amb la petició genèrica cal presentar el formulari de la sol·licitud d’admissió a la convocatòria d’acord amb el model disponible al mateix tràmit i a totes les seus i delegacions dels col·legis de gestors administratius de Catalunya, a la seu del Consell de Col·legis de Gestors Administratius de Catalunya i als seus webs corporatius, i el comprovant del pagament de la taxa corresponent.
- La sol·licitud es pot presentar també de forma presencial a qualsevol de les seus i delegacions dels col·legis de gestors administratius de Catalunya i a qualsevol altra oficina o registre, en virtut del que preveu l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- El formulari presencial de la sol·licitud d’admissió a la convocatòria també està disponible a l’apartat Tràmits gencat i a totes les seus i delegacions dels col·legis de gestors administratius de Catalunya, a la seu del Consell de Col·legis de Gestors Administratius de Catalunya i als seus webs corporatius.