EL GESTOR ADMINISTRATIU
El Gestor Administratiu és un professional de l’àmbit del dret, l’economia o l’empresa amb una titulació universitària a més del títol de Gestor Administratiu.
Està especialitzat i qualificat per oferir el millor assessorament als seus clients, tant a empreses com a particulars, a l’hora de complir amb les seves obligacions fiscals, administratives, empresarials o laborals, davant de les administracions.
Així mateix, ofereix la seva professionalitat des d’una visió propera i basada en la confiança.
Ser un professional GA és un símbol de qualificació, especialització i professionalitat.
El gestor administratiu assessora i gestiona els interessos dels seus clients en àmbits com:
- Fiscal, Financer, Comptable
- Laboral i Seguretat Social
- Creació i Gestió de Pimes
- Vehicles i Transports
- Estrangeria
- Contractes, herències i hipoteques
- Gestions amb les administracions
INFORMACIÓ SOBRE COL·LEGIACIÓ
El Consell de Col·legis Oficials de Gestors Administratius de Catalunya és l’organització que agrupa a més de mil professionals, representa a la professió i exerceix les activitats necessàries per tal de fomentar i prestar serveis en interès de les persones col·legiades i de la professió en general.
En aquesta línia s’emmarquen els convenis subscrits amb diferents administracions que permeten al gestor administratiu posicionar-se com a professional solvent i de confiança davant els organismes públics, potenciant especialment la innovació tecnològica de la professió, en col·laboració amb les diferents administracions públiques.
Estar col·legiat permet una evolució constant a nivell professional. A més d’accedir a un ampli ventall de serveis que permeten al Gestor Administratiu posicionar-se i destacar en el àmbit de l’assessorament i la gestió, els col·legis donen les eines necessàries per afavorir el desenvolupament professional i fer créixer el seu despatx professional com a Gestoria Administrativa.
Per poder exercir com a Gestor Administratiu, a banda de la titulació específica, és necessari donar-se d’alta al col·legi professional corresponent, segons el domicili professional principal.
Com a col·legiat es pot optar a dues modalitats de col·legiació. És indispensable estar en possessió del títol de Gestor Administratiu, en ambdós casos:
Col·legiat Exercent
L’única que permet exercir com a Gestor Administratiu.
Dóna accés als serveis i les eines necessàries dels Col·legis per oferir un servei integral al clients. Permet obtenir formació continuada, informació en tots els àmbits, convenis amb les administracions, accés a plataformes telemàtiques, serveis exclusius per implementar a la gestoria i per crear noves línies de negoci.
Aquesta col·legiació faculta per exercir la professió a tota Espanya.
Col·legiat No Exercent
Per als professionals que tot i no dedicar-se professionalment a la gestió administrativa, volen estar vinculats al Col·legi, estar al dia de les novetats de la professió, o exercir en un futur.