Les carreres lligades a Economia segueixen sent unes de les favorites per als estudiants de 2n de Batxillerat. Cursar Administració i Direcció d’Empreses (ADE) o alguna de les dobles titulacions relacionades, té interessants avantatges. Algunes d’elles són:
- Formació en un ampli ventall de temes que possibiliten un perfil àmpliament demandat pel mercat.
- Obre les portes a una carrera professional que es pot desenvolupar en diferents àmbits.
- Té baix índex d’atur.
- De les facultats d’Economia han sortit grans líders empresarials.
- Capacita per emprendre o crear un negoci propi.
- Un cop graduat -i amb el títol de gestor Administratiu- s’està qualificat per assessorar empreses, autònoms i particulars i crear el teu gestoria administrativa
Especialitza’t com gestor administratiu i converteix-te en emprenedor
Per als perfils de graduats més independents i amb interès a crear la seva pròpia empresa, especialitzar-se en la gestió fiscal, comptable i laboral i convertir-se en gestor administratiu és una sortida que amplia les oportunitats professionals.
Disposes de l’avantatge de tenir l’acompanyament dels Col·legis de Gestors Administratius. Cal destacar que per exercir com a tal s’ha de comptar amb el títol a el qual es pot accedir mitjançant les proves d’accés publiques que es convoquen anualment o a través dels Màsters en Gestió Administrativa
Pertànyer a una entitat que agrupa i representa a milers de professionals genera confiança en el client a més de comptar amb un suport a nivell de formació i recursos que facilita l’exercici, especialment en els primers anys. D’altra banda, la Col·legiació inclou l’assegurança de responsabilitat civil professional que protegeix el professional davant de possibles errors o demandes que sorgeixin de la pràctica professional, fins i tot sense que hi hagi negligència.
Aprofita l’oportunitat que et brinda la teva titulació en ADE i descobreix el potencial de futur que t’ofereix la professió de gestor administratiu. Diferencia’t d’altres professionals especialitzant-te en:
- Comptabilitat i fiscalitat: d’autònoms i pimes, inclou disseny de plans comptables, regularització d’assentaments comptables, IVAs, Impost de Societats, IAE, IRPF.
- Laboral: altes i baixes de contractes, suport a RRHH, tràmits amb la Seguretat Social, impostos.
- Creació d’empreses: en les seves diferents formes societàries assessorant del millor tipus d’empresa.
- Gestió d’herències i donacions: informació de tràmits, impostos i documentació necessària a presentar en les diferents administracions, que varia depenent de cada comunitat autònoma.
- Contractes: assessorament i gestió de tot tipus de contractes, compravenda, lloguer, laboral, mercantil…
- Estrangeria: tramitació de permisos de residència, treball, reagrupació familiar, tramitació de nacionalitat espanyola.
- Relacions amb les administracions representant a particulars i empreses.
- Trànsit: matriculacions, canvis de nom, duplicats de conduir, permisos internacionals de conducció.
- Transports: Alta, duplicat i rehabilitació de targetes de transport, certificat de conductor extracomunitari.